fredag 8 juni 2012

Dagen i blixt fart

Det har bestått av shopping på maxi efter frukosten var intagen och badet avklarat, rena och fina..

Hem för en snabb vila och sedan hämta vi smörgåstårta.


Vi styrde bilen mot karstorp där vi firade far som fyller idag.


Lek och bus blandat med massa godsaker. Hämta min älskade på arbetet så han också kunde vara med och fira en stund innan det var dags för mig att arbeta.


Väl på jobbet var det lugna gatan och jag arbetade hela kvällen själv första gången inom hemtjänsten.

Det var skönt, gled om kring i bilen och lyssna på musik utan ett uns stress i kroppen...


Väl hemma efter en blöt promenad hem ligger jag nu i sängen efter att ha startat en maskin tvätt och tjattrat med både syster och min man...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar