lördag 12 maj 2012

God eftermiddag

Förmiddagen bjöds på bad och skratt. Precis innan A skulle kliva i badet stannar hon i hallen. Min sambo blir fundersam men hon klev strax därpå i plurret...


Jag hör T ropa från badrummet.. "Fiiia kom hit med våtservetter" kommer dit och T utbrister "aaakta" och vad är det jag ser, största bajs korven på hallgolvet... Inte direkt trevligt men vad vi skratta!


Café 46 fick besök av oss, det var gott med kaffe och A njöt av bullen hon fick och fick ner allt i magen.


Hem och försöka på skruttan att vila men det fungerar inte bra idag. Jag väntar på att tiden ska gå, segt att vänta på att man ska börja jobbet.


Skalan blir hämtad av faster och kusiner innan jag vandrar till jobbet, sambon är iväg och kollar amerikansk fotboll i Örebro. Roligt för honom att komma iväg...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar