torsdag 10 maj 2012

Kväll den tionde maj

Vart tog kvällen vägen? Tiden har gått riktigt fort. Efter middagen fick vi besök av svägerskan med sina två döttrar, det var länge sen sist men så blir det väl när jag återgått till arbete från hemma studier. Alla har fullt upp hela dagarna.


Jag har haft långsamtal med både Erika och Frida och det var riktigt trevligt, skönt att prata av sig och uppdateras med vänner.


Har förberett dagiskläder osv inför morgondagen när det väntas ännu en dag med arbete och dagis men sen är det helg även om jag arbetar två kvällar.


Jag ska stänga ögonen så jag orkar med morgondagen och sen vill jag vakna utvilad  utan försovning.


På bilden är det en sten som jag plockade på stranden under semestern på Grekland. Plockade ikväll fram färg och skrev min älskade namn på, ett minne att bevara resten av livet.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar