fredag 11 maj 2012

Vilken morgon

Dagen startade med en liten försovning, somnade ifrån larmet men jag vaknade i god tid.


När jag placerar A på cykelsitsen valde självklart regnet att falla..

Blöta som en badad katt anlände jag till jobbet där det visar sig att jag inte står med på dagens schema.


Ringer snabbt vakansen där underbara Eva svarar. Berättar för henne vad som hänt och hon tar till sig problemet och lägger in mig sju till tolv som det vart planerat.

Skönt att det fixade sig annars hade jag nog rivit av håret, skämt och sido ;)


Dagen flöt på bra men byxorna från morgonen hade ännu inte torkat söndag Maria kommer in som en räddade ängel med ett par extra byxor så från och med nu vid regniga dagar, extra byxor!


Dagen hemma var lugn. Mormor Helena och Pelle kom på besök och träffade även bror som äntligen fått jobb, på Volvo dessutom! Stort grattis bästa lillebror! :)


Nu väntar jag på hämt mat och senare kanske det blir kortspel med grannarna nedanför med ett glas vin i högsta högg.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar