torsdag 3 maj 2012

Nedrans värk

Har fruktansvärt ont i nacke, överarmar och mellan skulderbladen. Ingen aning om varför och det vill inte släppa. Känner mig nere pga. Värken. Jag orkar knappt lyfta A som väger dryga åtta kilo, orkar inget hemma och vill bara gräva ner mig.


Usch vilket negativt inlägg men äsch det är min blogg  och det är frivilligt att läsa ;)


Jag har bäddat ner mig och ska sova, känner mig himla trött om kvällarna men det gör inget, skönt att vakna utvilad på morgonen när prinsessan slår upp sina underbara ögon.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. det där är vanlig symtom för småbarns förä'ldrar som lufter o bär på sina barn lite då o då...

    Lite massage från sambon din och varmt dusch i nacken för susen.. och lite ipren för inflamationen som oftast sätter sig i nacken axlarna partiet

    SvaraRadera