måndag 21 maj 2012

Varm kväll på bagaren.

Nästan så man kände hur det bildades svett pärlor i pannan, på jobbet finns det ingen luft när värmen kommer. Kallsvettigt och klibbigt blir det på direkt.


Jag glömde jackan hemma men det gjorde inget, det var riktigt härligt ute när jag cyklade. När jag besökte en boende ikväll klockan tjugo noll noll visade termometern tjugotre grader celcius, hur underbart är inte det?


Dottern har fått en hörntand och jag tror det spökar fler. Det märks eftersom att hon sover oroligt och under kvällen hade hon vart väldans varm. Feber eller värmen? Återstår att se i morgon.


Jag jobbar enbart eftermiddag i morgon och efter det ska det rota i källaren efter små kläder som ska säljas men också annat vi inte har användning för..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar