fredag 20 april 2012

En riktigt bra morgon.

God morgon Alla.

Vi har sovit fantastiskt i natt och jag vaknade upp till en härlig röst från andra rummet. Min första tanke, idag är hon äntligen pigg och kry och visst stämde det. Ögonen varar inte längre men snoret och hostan är fortfarande kvar, men inte mycket.

Jag hade slutsamtal i social omsorg igår, ett VG sattes och jag är mer än nöjd! Jag kommer till hösten att lära mig mera om "Äldres hälsa och livskvalitet" , ser fram emot hösten och att jag kommer lära mig ännu mera med det som jag vill hålla på med, jag vill ge äldre människor ett värdigt och bra liv. Det får mig att känna mig behövt, jag gör en bra sak speciellt när de visar uppskattning och blir glada.

Idag ska vi mest ta det lugnt, handla lite inför nästa vecka och packa det sista ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar