onsdag 4 april 2012

Hej och Välkommen

Jag har valt att skapa en ny blogg på en ny bloggsida med ett nytt namn och jag hoppas att mina läsare följer med mig till den nya sidan där flera inlägg kommer att göras eftersom att det finns en blogg app!

Längre fram kommer jag försöka fixa till min design på bloggen men det är inte största prioritet just nu, känner bara att det är skönt att kunna blogga mera.

Varför valde jag namnet bubblan?
Dottern kallades bubblan när hon var yngre och jag tycker det känns fridfullt när man hör ordet bubbla.
En bubbla medför en massa bra minnen från barndomen, eller?
Alla människor tror jag lever i en egen lilla bubbla med sitt egna privatliv och det gör även jag och min familj.

Jag önskar er välkomna in i vår bubbla som innehåller vardags bestyr, förskola, studier, jobb och en massa andra trevliga stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar