tisdag 17 april 2012

God kväll dagbok.

Dottern är fortfarande inte alls bra så inget dagis för hennes del denna veckan och är inte ögonen bättre i morgon blir det en tripp till vårdcentralen med damen, jobbigt att se henne ha ont i ögonen men samtidigt har hon varit piggare idag, lekt och busat och skrattat.


Jag och min syster har hållt kusinerna ifrån varandra för att inte A ska smitta kusinen men ändå har han nu ikväll också drabbas av den nedans ögoninfektionen. Smittar värre än pesten!


Jag sitter på jobbet, ska göra två nätter och min sambo vabbar.

Skönt att man kan variera hemmavistelen när man har sjukt barn...


Jag mår bra, har själv inte blivit smittad ännu och hoppas det håller sig borta. Hur mår ni vänner, bra?


Jag ska ta en slurp Coca Cola och invänta eventuella larm och nästa rond för denna natten. Sov gott :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. jaa ögoninflamation smittar sååå jökla fort alltså...

    SvaraRadera