onsdag 11 april 2012

Tidig morgon.

God morgon allesammans, även om det fortfarande är arbetsnatt för mig och om ett par timmar säger jag god natt för ett par timmars sömn. När jag går av mina nätter sover jag alltid bara ett par timmar, för att snabbt komma tillbaka i rätt sovrutiner. Kanske låter det knäppt? Det fungerar kanon ; )

Den 10:e April under dagen fanns det inget utrymme till bloggandet, dagen bestod av sömn och kvalitetstid med min älskade lilla familj. A hon går mer och mer för sig själv och hon hittar på massvis med bus och tokigheter, Mamma och Pappa skrattar gott och A skrattar ännu mera!

Arbetsnatten mellan 10:e och 11:e April har flytit på bra, fallolyckor och fellarm samt obligatoriska ronder. Hjärnan och ögonen är fortfarande med, varför är alltid andra natten lättast?

Jag vill önska er alla en fantastik dag och nu håller vi alla tummar och går för att våren är på ingång ännu en gång, har känts varmt i luften under natten och det har luktat "sommaregn" .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar