lördag 7 april 2012

Påskaftonen - en vanlig dag?

Dagen har känts som vilken dag som helst, startade med ett dagpass som förövrigt gick långsamt. Kände mig som en zombie större delen av dagen efter nattens tre uppvak men jag tog mig till mål och gick utanför arbetet klockan två..


..vidare mot affären för att köpa påskblomma innan jag skyndade mig hem och svirade om till påsk kläderna..


..mot havstena och pappa med min syster och våra två fantastiska barn.

Maten serverades och landade i kistan innan påskäggen till barnen kom fram och de vuxna fick koffein i människosystemet.


Det blev en tur med bilen innan vi styrde hem och skulle natta de små.


Ordning plock av boende innan jag slängde mig i soffan och har nu vandrat vidare till sängen.

En vanlig dag..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar