torsdag 5 april 2012

Glad Påsk

Jag vill börja med att önska alla människor som läser min blogg en glad påsk.

Vad händer under vårt påskfirande? Jag kommer att arbeta några pass. Påskafton kommer vi att fira tillsammans med Alvas morfar, morbror, moster, kusin och några flera underbara människor.
Besök på Elmia och bilmässan står på schemat under söndagen och när man är i Jönköping ska man självklart besöka Ikea!

Idag, Torsdag den femte April har jag arbetat och efter middagen hemma besökte vi Alvas Mormor och Pelle. En liten tjej i famnen utklädd på påsk kärring knackade på dörren och givetvis blev dom glada.
Kaffe, kaka och en massa bus innan vi for hemåt för nattning.

Morgondagen bjuder på ännu ett arbetspass på servicehuset bagaren, en bra arbetsplats med organiserat kaos och vid frukosten kan man tro att man befinner sig på en hönsgård, trots det älskar jag platsen och alla människor som jag arbetar tillsammans med :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar