fredag 13 april 2012

Snabb inlägg.



Ser att det var ett tag sen som jag skrev något men det har verkligen vart fullt upp. När A har vart på dagis har jag studerat som en tok men även passat på med lite slapp i soffan utan att bli störd, underbart!

Jag har umgåtts mycket med syster och O, underbara människor som gör dagarna en aning bättre. En massa skratt och bus med våra underbara barn.

Idag har jag studerat en massvis som i vanlig ordning, jag måste vara klar med alla mina uppgifter en vecka innan planerat men det är något som jag valt själv och varför jag måste vara klar en vecka innan får ni inte reda på nu utan det kommer en annan dag i nästa vecka. Det är en rolig sak som gör att jag måste plugga på lite extra mycket : )

Nu ska jag ta och dricka upp mitt te, ta på mig en tjocktröja och ytterkläder och sedan cykla i väg till jobbet för ett kvällspass, känns ganska segt eftersom att jag jobbar lördag morgon också men det får gå ; )

Vad kommer ni hitta på för trevligheter denna helg ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar